torsdag den 31. maj 2007

LibraryThing - så småt


Så fik jeg min MP3 afspiller. Tak for den og den glæder jeg mig til at bruge. Bl.a. når jeg sidder i min bus og la´ mig irritere af irrelevant mobilsnak og ikke kan få fred til det jeg koncentrerer mig om: læse - eller bare kigge ud på livet som det udfolder sig uden for 350S`s vinduer på vej gennem Nørrebro. Det første jeg vil nyde er Bryan Ferrys fortolkning af Dylan!

Efter en tiltrængt pause med 23 Ting, må det være på tide at komme videre. Jeg var lidt skeptisk mht. LibrerayThing - gad jeg nu det? Men men - indrømmet, det lyder lidt tillokkende ved nærmere eftersyn. Jeg klikkede på linket til "Forum for biblioteksansatte" og under "Group Talk" lå et særdeles interessant indlæg om "state of libraries" hvor en indigneret studerende reflekterer over lukning af alle 15 biblioteker i Jackson county! Jo, Universitetsbiblioteket er tilgængeligt - og skolebiblioteket, men ikke åbent til "public use". Stof til eftertanke..
Jeg vil så prøve at tilmelde mig LibraryThing.

Ingen kommentarer: